سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق صدا اتاق خواب

عایق صدا اتاق خواب چیست؟ ایا می توان اتاق خواب را عایق کرد تا سرو صدا داخل نیاید و بیرون هم نرود؟ صدای همسایه ها، خیابان و … نمی گذارد به راحتی بخوابید و استراحت کنید؟ می خواهید از خروج سرو صدای اتاق به واحدین کناری جلوگیری کنید؟

با ما همراه باشید تا هر آنچه در این زمینه نیاز دارید را به شما بگوییم! اجرای عایق صدا راهی برای غلبه بر سر و صدای موجود بوده که باید توجه زیادی به آن نشان دهید!

سر و صدای همسایه علت بسیار رایج درگیری بین همسایگان است که می تواند به سلب آسایش منجر شود. گوش دادن به موسیقی با صدای بلند، تعمیرات ساختمان، واق واق سگ یا داد و فریاد کودکان و … به عنوان مزاحمت برای همسایه شناخته می شوند. در صورتی که خودتان از خانواده های پرسروصدا هستید می توانید برای رفاه همسایه ها از عایق صدا یا اگر همسایه ها شما را اذیت می کنند و تذکر فایده ای ندارد از عایق صدا استفاده کنید!

بعضی افراد با شنیدن نام عایق صوتی، تنها به یاد استدیوهای ضبط صدا، سالن های کنفرانس و یا اماکن عمومی دیگر می افتند و استفاده از آن ها در فضای داخلی خانه خود را، تصور هم نمی کنند.

این در صورتی است که استفاده از عایق صدا اتاق خواب و صدا گیری دیوار منزل، مثل رایج ترین و متداول ترین کارهایی است که در بسیاری از خانه ها، به ویژه در شهرهای بزرگ و پرجمعیت صورت می گیرد و فضایی دنج و آرام را برای ساکنین خانه محیا می کند.

از مزایای استفاده از عایق های صوتی، کمک به رعایت قانون سروصدا در آپارتمان ها است. همان طور که می دانید، هم اکنون بیشتر افراد در آپارتمان زندگی می کنند و زندگی در مجاورت دیگ واحدهای مسکونی، بعضا سخت و دشوار می شود.

به ویژه اگر ساکنین آپارتمان از فرهنگ آپارتمان نشینی به بهره بوده و قانون سروصدا در آپارتمان را رعایت نکنند، شرایط زندگی سخت تر و دشوار تر هم می شود.

در این مواقع عایق صدا اتاق خواب و دیوارهای مشترک، اتاق خواب ها، صدا گیری سقف و حتی استفاده از عایق صوتی روکار در بعضی نواحی پر سروصدای خانه، به افراد کمک می کند تا ساعاتی آرام و دلچسب را در خانه خود سپری کنند و تنش ها، اضطراب ها و استرس های کار و زندگی در بیرون از خانه را، پشت سر بگذارند.

فراهم کردن محیط آرام و بی سر و صدا در خانه، برای بزرگسالان هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نه تنها بر سلامت روحی آن ها، که مستقیما بر جسم آنان هم تاثیر می گذارد.

به دور ماندن از تنش ها، سروصداها و دیگر شلوغی های زندگی شهری، احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری های روحی و جسمی را کم می کند و زندگی سالم تر، پویا تر و سرزنده تری را، به افراد هدیه می دهد.

برای همین استفاده از عایق صوتی، و مقابله با سروصداهای تولید شده در بیرون از خانه، امری ضروری است که به شدت در زندگی ماشینی و مدرن امروز توصیه می شود.

هم اکنون بسیاری از افراد در اتاق خواب و اتاق کار خود در خانه، به صدا گیری دیوار و سقف به کمک عایق های صوتی روکار پرداخته اند و به این صورت، کیفیت زندگی خود را دوچندان کرده اند.